Názory žáků na distanční výuku v době pandemie Covid-19
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Černocká, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:05Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:05Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52017
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na názory žáků na distanční výuku v době pandemie Covid-19. Jedná se o žáky 7. -9. tříd. Teoretická část je rozčleněna do tří kapitol. První se zabývá vyučovacím procesem, v další části jsou ukázány role všech aktérů školního procesu a poslední kapitola se věnuje online vyučování. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum realizován za pomoci dotazníkového šetření. Podílelo se na něm 178 účastníků. Na základě výsledků bylo zjištěno, že žáci základních škol vnímali distanční výuku spíše negativně. |
|
dc.format |
89 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distanční výuka
|
cs |
dc.subject |
role rodiče
|
cs |
dc.subject |
školy
|
cs |
dc.subject |
učitele
|
cs |
dc.subject |
žáka
|
cs |
dc.subject |
vyučovací proces
|
cs |
dc.subject |
distance learning
|
en |
dc.subject |
the role of parents
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
students
|
en |
dc.subject |
teaching process
|
en |
dc.title |
Názory žáků na distanční výuku v době pandemie Covid-19 |
|
dc.title.alternative |
Opinions of Primary School Students on Distance Learning during the Pandemic of Covid-19 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on primary school students' opinions on distance learning during the Covid-19 pandemic. The theoretical part is divided into three chapters. Thesis deals with the teaching process the next part shows the roles of all involved participants and the last chapter describes the matters of online teaching. The practical part consists of quantitative research carried out with the help of a questionnaire survey. 171 participants were included. The research results found that primary school students perceived distance learning predominantly negatively |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
61411
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account