Title: | Faktory, které zvyšují loajalitu turistů k ekoturistice, mírný účinek prosociálního chování a vliv sociálních médií |
Author: | Hoang, Duc Sinh |
ISBN: | 978-80-7678-151-1 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/52425 |
Date: | 2010-07-14 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Ekoturismus řízení loajality je funkce, která využívá žádoucí výsledky pro turisty prostřednictvím uspokojivých zkušeností a pro komunitu prostřednictvím udržitelného rozvoje. Toto řízení zahrnuje ochranu životního prostředí a příjmy z cestovního ruchu, aby mohly destinace uspokojit své budoucí potřeby prostřednictvím výnosů. Ekoturistická loajalita je složená proměnná, která závisí na chování a postojích po konzumaci produktu cestovního ruchu. Udržitelné přístupy snižují marketingové náklady prostřednictvím uspokojivých služeb, které využívají doporučení a ústní marketing. Teorie potvrzení očekávání a teorie plánovaného chování poskytují kritický pohled na to, jak mohou destinační manažeři utvářet kvalitu služeb a turistických aktivit. Primárním cílem této studie je určit způsoby, které posílí loajalitu turistů k ekoturistice. Kromě toho je ústřední výzkumnou otázkou této studie, jak prosociální chování a sociální média ovlivňují mírnění vztahu mezi spotřebou e-WOM a loajalitou k ekoturistice. Výzkum ukazuje, že spotřeba e-WOM před cestou ovlivňuje image destinace a tento efekt je silnější, když mají návštěvníci příznivý dojem z altruistického chování obyvatel nebo pozitivního vlivu sociálních médií. Spokojenost turistů navíc souvisí s loajalitou k ekoturistice a tento vztah je silnější, když turisté vnímají pozitivní sociální chování nebo turisté získávají více interakcí ze sociálních sítí (po cestě).
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
hoang_2023_teze.pdf | 3.505Mb |
View/ |
||
hoang_2023_dp.pdf | 1.525Mb |
View/ |
None | |
hoang_2023_op.pdf | 760.0Kb |
View/ |
None | |
hoang_2023_op.pdf | 0bytes |
View/ |
None |