Title: | Vztah výkonnosti a vzdělávacích a rozvojových činností na vybraných veřejných vysokých školách v Ghaně |
Author: | Owusu, Victor Kwarteng |
ISBN: | 978-80-7678-173-3 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/52432 |
Date: | 2023-04-27 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
V poslední době, organizace dospěly k pevnému závěru, že rozvoj lidského kapitálu je zdrojem konkurenční výhody a produktivity, Nicméně, k dosažení konkurenční výhody, organizace musí odbornou přípravu a rozvoj stavět na kompetenci zaměstnanců. Kromě toho je řízení výkonnosti nejvýznamnějším přispěvatelem k individuálnímu vzdělávání a organizačnímu rozvoji. Aby však organizace dosáhly konkurenční výhody, musí odbornou přípravu a rozvoj dovedností, stavět na kompetenci zaměstnanců. Opět platí, že efektivní strategie vzdělávání a rozvoje pomáhají organizacím získat konkurenční dovednosti, schopnosti a kariérní rozvoj. Nicméně, Většina studií provedených na vzdělávání a rozvoj vnímají výkon jako závislé proměnnou. Předložená práce se však snaží zavést odbornou přípravu a rozvoj jako závislé proměnnou ve vztahu k hodnocení výkonnosti na základě kompetencí na vybraných veřejných univerzitách v Ghaně. V tomto rámci se studie snaží zaplnit chybějící mezeru poznání o zprostředkující roli závazku, moderační roli investic do vzdělávání a. Cílů studie bude dosaženo zapojením induktivního i deduktivního výzkumů. Studie přijme projekt vědeckého výzkumu, systematický výzkum rozhovory manažerů, kvantitativní analýzu dat a shlukování s aplikací modelování strukturálních rovnic jako techniky statistické analýzy. Výsledky studie budou analyzovány, diskutovány a následně bude formulován příspěvek k teorii, praxi a akademické oblasti s ohledem na odbornou přípravu a hodnocení výkonnosti založené na kompetencích.
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
owusu_2023_teze.pdf | 3.347Mb |
View/ |
||
owusu_2023_dp.docx | 830.0Kb | Unknown |
View/ |
None |
owusu_2023_op.pdf | 224.2Kb |
View/ |
None | |
owusu_2023_op.pdf | 0bytes |
View/ |
None |