Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Show simple item record
dc.contributor.author |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-12T11:34:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-12T11:34:17Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-12 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-7678-215-0 |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52486
|
|
dc.description.abstract |
Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou
preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve
skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány
výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je
nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány
rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde
je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však
zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.). |
en |
dc.format |
845 |
cs |
dc.language.iso |
cs |
en |
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací |
en |
dc.rights |
Bez omezení |
en |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelé
|
cs |
dc.subject |
osoby 50+
|
cs |
dc.subject |
sociologie spotřeby
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
monografie
|
cs |
dc.subject |
Ochrana spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
Chování spotřebitele
|
cs |
dc.title |
Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace |
en |
dc.type |
Book |
en |
dc.identifier.doi |
10.7441/978-80-7678-215-0 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account