Projekt rozšíření služeb vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření služeb vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Tesaříková, Aneta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:08Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:08Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52604
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření aktuální služby vybrané organizace. Diplomová práce je rozdělená do dvou částí, přičemž teoretická část, která byla zpracována na základě literární rešerše se zaměřuje na poznatky týkající se charakteristiky období školního věku, výchovy a volného času, marketingu a analytických metod. Poslední kapitola teoretické části se zabývá marketingovým výzkumem a projektovým řízením. Ve druhé, praktické části diplomové práce, je charakterizovaná a následně analyzovaná společnost, pomocí marketingových nástrojů. Jsou využity analytické metody jako PEST analýza makroprostředí a SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Důležitou částí je provedení dotazníkového šetření mezi rodiče nezletilých dětí, které navštěvují vybranou příspěvkovou organizaci. Na základě dotazníkového šetření je navržen projekt rozšíření služeb vybrané organizace, jehož součástí je nákladová, časová a riziková analýza.
dc.format 108 s., 6 s. p. (151 109 zn.)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject školní věk cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject leisure activities en
dc.subject free time en
dc.subject school age en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Projekt rozšíření služeb vybrané společnosti
dc.title.alternative Project to Expand the Sevices of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2022-09-06
dc.description.abstract-translated The main goal of the thesis is to create a project that will expand the current services of the selected organization. The diploma thesis is divided into two parts, while the theoretical part, which was elaborated on the basis of literature research, focuses on the findings related to the characteristics of the school-age period, education and free time, marketing, and analytical methods. The last chapter of the theoretical part deals with marketing research and project management. In the second, practical part of the thesis, the company is characterized and subsequently analysed using marketing tools. Analytical methods such as PEST analysis of the macro environment and SWOT analysis of the internal and external environment are used. An important part is conducting a questionnaire survey among parents of minor children who visit the selected contribution organization. On the basis of a questionnaire survey, a project to expand the services of the selected organization is proposed, which includes a cost, time, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 62475
dc.date.submitted 2022-08-05


Files in this item

Files Size Format View Description
tesaříková_2022_dp.pdf 2.403Mb PDF View/Open None
tesaříková_2022_op.docx 48.24Kb Unknown View/Open None
tesaříková_2022_vp.docx 51.27Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account