dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Tesaříková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:08Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:08Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52604
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření aktuální služby vybrané organizace. Diplomová práce je rozdělená do dvou částí, přičemž teoretická část, která byla zpracována na základě literární rešerše se zaměřuje na poznatky týkající se charakteristiky období školního věku, výchovy a volného času, marketingu a analytických metod. Poslední kapitola teoretické části se zabývá marketingovým výzkumem a projektovým řízením. Ve druhé, praktické části diplomové práce, je charakterizovaná a následně analyzovaná společnost, pomocí marketingových nástrojů. Jsou využity analytické metody jako PEST analýza makroprostředí a SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Důležitou částí je provedení dotazníkového šetření mezi rodiče nezletilých dětí, které navštěvují vybranou příspěvkovou organizaci. Na základě dotazníkového šetření je navržen projekt rozšíření služeb vybrané organizace, jehož součástí je nákladová, časová a riziková analýza. |
|
dc.format |
108 s., 6 s. p. (151 109 zn.) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
školní věk
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
leisure activities
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
school age
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření služeb vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project to Expand the Sevices of a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2022-09-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of the thesis is to create a project that will expand the current services of the selected organization. The diploma thesis is divided into two parts, while the theoretical part, which was elaborated on the basis of literature research, focuses on the findings related to the characteristics of the school-age period, education and free time, marketing, and analytical methods. The last chapter of the theoretical part deals with marketing research and project management. In the second, practical part of the thesis, the company is characterized and subsequently analysed using marketing tools. Analytical methods such as PEST analysis of the macro environment and SWOT analysis of the internal and external environment are used. An important part is conducting a questionnaire survey among parents of minor children who visit the selected contribution organization. On the basis of a questionnaire survey, a project to expand the services of the selected organization is proposed, which includes a cost, time, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
62475
|
|
dc.date.submitted |
2022-08-05 |
|