Analýza komunikace rebrandingu mobilního operátora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikace rebrandingu mobilního operátora

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Veselá, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:47:52Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:21Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5262
dc.description.abstract Cílem této práce je analyzovat změnu značek mobilních operátorů. Současně hledá odpo-věď na otázku, zda by mohl existovat český mobilní operátor bez nadnárodní spolupráce. Je zde využito jak teoretických východisek, tak praktické informace z reálného života všech tří operátorů. V závěru je obsaženo zhodnocení přínosu práce a pohled do budouc-nosti trhu mobilních komunikací. cs
dc.format 56 cs
dc.format.extent 1263196 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
dc.subject Rebranding cs
dc.subject mobilní operátor cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject positioning cs
dc.subject Paegas cs
dc.subject Eurotel cs
dc.subject Oskar cs
dc.subject T-mobile cs
dc.subject O2 cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject Rebranding en
dc.subject mobile operator en
dc.subject communication en
dc.subject competition en
dc.subject positioning en
dc.subject Paegas en
dc.subject Eurotel en
dc.subject Oskar en
dc.subject T-mobile en
dc.subject O2 en
dc.subject Vodafone en
dc.title Analýza komunikace rebrandingu mobilního operátora cs
dc.title.alternative Rebranding communicaton analysis of mobile operator en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated The goal of this graduation thesis is to analyse the brand exchange of mobile operators. At the same time it looks for the answer to the question if there could exist Czech mobile ope-rator without international cooperation. There are used both theoretic resources and practi-cal information from the real life of all three mobile operators. At the ending there is an evaluation of the benefits that this thesis brings and the look to the future of mobile com-munications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7490
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
veselá_2008_bp.pdfBlocked 1.204Mb PDF View/Open
veselá_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
veselá_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account