Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ

Show full item record

No preview available
Title: Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ
Author: Janáčková, Tereza
Advisor: Petrů Puhrová, Barbora
Abstract: Diplomová práce se zabývá využitím portfolia k diagnostikování žáků. Teoretická část vymezuje pojmy související s procesem diagnostikování, oblasti diagnostikování a diagnostickou kompetenci učitele na 1. stupni základní školy. Cílem teoretické části je vymezit teoretické poznatky o žákovském portfoliu, typech a využití v primárním vzdělávání. Empirická část práce je laděna do kvalitativního designu výzkumu. Cílem empirické části je popsat, jak učitelé využívají portfolio k diagnostikování žáků. Výzkum byl realizován s použitím metod polostrukturovaného interview s učiteli 1. stupně základní školy a obsahové analýzy žákovských portfolií. Výsledky poukazují na to, že portfolio učitelé využívají k diagnostikování žáků spíše implicitně, primárním účelem je přehledné ukládání různých materiálů. Práce s žákovským portfoliem a jeho využití se ale odvíjí od přístupu učitele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52651
Date: 2022-11-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janáčková_2023_dp.pdf 3.973Mb PDF View/Open None
janáčková_2023_op.docx 28.30Kb Unknown View/Open None
janáčková_2023_vp.docx 17.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account