dc.contributor.advisor |
Zderčík, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Czepczorová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:11Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:11Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52658
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na pohled rodičů na vzdělávání žáků v době pandemie. Cílem diplomové práce je odhalit a popsat, jak probíhalo distanční vzdělávání v době pandemie, jak k tomu rodiče přistupovali a také jaké byly výhody a nevýhody distančního vzdělávání. Teoretická část vymezuje pojmy související se vzděláváním žáků na prvním stupni základní školy, dále se věnuje formám vzdělávání distančním způsobem, jejich vymezení, charakteristickými znaky a základními principy. Také rozebírá spolupráci rodiny a školy během uzavření základních škol. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno pomocí polostrukturovaných rozhovorů s rodiči žáků prvního stupně základních škol. Výsledky poukazují na to, že rodiče vnímají distanční vzdělávání jako náročné, ale zároveň přináší několik pozitivních aspektů, jako je větší zapojení rodičů do vzdělávání svých dětí, lepší komunikace s učiteli a větší možnost flexibility. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pandemie
|
cs |
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
role rodiče
|
cs |
dc.subject |
pandemie
|
en |
dc.subject |
distance education
|
en |
dc.subject |
the role of the parent
|
en |
dc.title |
Pohled rodičů na vzdělávání žáků v době pandemie |
|
dc.title.alternative |
The Parents´ Views of Pupils' Education at the Time of Pandemic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janiš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2023-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the parent's view of pupils'education at the time of pandemic. The aim of the thesis is to uncover and discribe how distance education took place during the pandemic, how parents apprachced it, and what the advantages and distadvantages of distance education were. The theoretical part defines the concepts related to the education of pupils at the time level of primary school, it also deals with the forms of distance education, their definition, characteristics and basic principles. It also analyzes the cooperation between family and school during the closure of primary schools. Qualitative research investigation was conducted through semi-structured interviews with parents of primary school pupils. The result indicate that parents perceive distance education as demanding, but at the same time brings several positive aspects, such as greater involvement of parents in their children's education, better communication with teachers and greater flexibility. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
63221
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|