Pohled rodičů na vzdělávání žáků v době pandemie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohled rodičů na vzdělávání žáků v době pandemie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zderčík, Antonín
dc.contributor.author Czepczorová, Nikola
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:11Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:11Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52658
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na pohled rodičů na vzdělávání žáků v době pandemie. Cílem diplomové práce je odhalit a popsat, jak probíhalo distanční vzdělávání v době pandemie, jak k tomu rodiče přistupovali a také jaké byly výhody a nevýhody distančního vzdělávání. Teoretická část vymezuje pojmy související se vzděláváním žáků na prvním stupni základní školy, dále se věnuje formám vzdělávání distančním způsobem, jejich vymezení, charakteristickými znaky a základními principy. Také rozebírá spolupráci rodiny a školy během uzavření základních škol. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno pomocí polostrukturovaných rozhovorů s rodiči žáků prvního stupně základních škol. Výsledky poukazují na to, že rodiče vnímají distanční vzdělávání jako náročné, ale zároveň přináší několik pozitivních aspektů, jako je větší zapojení rodičů do vzdělávání svých dětí, lepší komunikace s učiteli a větší možnost flexibility.
dc.format 63 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pandemie cs
dc.subject distanční vzdělávání cs
dc.subject role rodiče cs
dc.subject pandemie en
dc.subject distance education en
dc.subject the role of the parent en
dc.title Pohled rodičů na vzdělávání žáků v době pandemie
dc.title.alternative The Parents´ Views of Pupils' Education at the Time of Pandemic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janiš, Kamil
dc.date.accepted 2023-05-15
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the parent's view of pupils'education at the time of pandemic. The aim of the thesis is to uncover and discribe how distance education took place during the pandemic, how parents apprachced it, and what the advantages and distadvantages of distance education were. The theoretical part defines the concepts related to the education of pupils at the time level of primary school, it also deals with the forms of distance education, their definition, characteristics and basic principles. It also analyzes the cooperation between family and school during the closure of primary schools. Qualitative research investigation was conducted through semi-structured interviews with parents of primary school pupils. The result indicate that parents perceive distance education as demanding, but at the same time brings several positive aspects, such as greater involvement of parents in their children's education, better communication with teachers and greater flexibility.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63221
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
czepczorová_2023_dp.pdf 1.359Mb PDF View/Open None
czepczorová_2023_op.docx 26.47Kb Unknown View/Open None
czepczorová_2023_vp.pdf 156.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account