Zpětná vazba učitelů ve výukové komunikaci na 1. stupni základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zpětná vazba učitelů ve výukové komunikaci na 1. stupni základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Daňková, Tereza
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:12Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:12Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52681
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zpětnou vazbou učitelů ve výukové komunikaci na 1. stupni základních škol. Teoretická část práce se věnuje definici charakterizací výukové komunikace a její struktuře. Dále se tato část práce zabývá zpětnou vazbou, její typologií a hodnocením. Praktická část je realizována pomocí kvantitativního výzkumu, jehož cílem je zmapovat, jaké typy zpětné vazby využívají učitelé ve výukové komunikaci na prvním stupni základních škol. K zjištění typů zpětné vazby u učitelů na 1. stupni základních škol byl využit zahraniční dotazník "Škála zpětné vazby učitele". Výsledky ukazují, že učitelé využívají častěji pozitivní zpětnou vazbu v českém jazyce a v matematice a méně využívají negativní zpětnou vazbu v českém jazyce a matematice.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject výuková komunikace cs
dc.subject formativní hodnocení cs
dc.subject feedback en
dc.subject classroom communication en
dc.subject frmative assessment en
dc.title Zpětná vazba učitelů ve výukové komunikaci na 1. stupni základních škol
dc.title.alternative Teachers Feedback during Classroom Communication in Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pacholík, Viktor
dc.date.accepted 2023-05-16
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the feedback of teachers in classroom communication in primary schools. The theoretical part of the thesis is devoted to defining the characterization of classroom communication and its structure. Furthermore, this part of the thesis deals with feedback, its typology and evaluation. The practical part is carried out through quantitative research. The aim of the research is to map feedback types used by teachers in classroom communication in primary schools. The international questionnaire "Teacher Feedback Scale" was used to identify feedback types among teachers in primary schools. The results show that teachers use positive feedback in Czech language and mathematics more often. Negative feedback is used by teachers less in Czech language and mathematics.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63224
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
daňková_2023_dp.pdf 2.425Mb PDF View/Open None
daňková_2023_op.docx 26.49Kb Unknown View/Open None
daňková_2023_vp.docx 29.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account