Spokojenost dětí v dětském domově
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Denglerová, Denisa
|
|
dc.contributor.author |
Liňová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:13Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:13Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52694
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá spokojeností dětí/mládeže v dětském domově v souvislosti s přijímáním změn v jejich životě. První kapitola teoretické části je věnována charakteristice dětského domova, jeho problematice a výchovně vzdělávacím činnostem, vývojovým obdobím dětí a jejich sebepojetí. Druhá kapitola vysvětluje pojem spokojenost a kvalita života. Vymezuje vliv prostředí na dítě, adaptaci dítěte na něj a prožívání mezilidských vztahů dětí. Třetí kapitola je věnována problémovému chování dětí a systému hodnocení dětí v dětském domově. Praktická část se zabývá otázkou, jak jsou děti v dětském domově spokojené, tj. jak vnímají svůj dosavadní pobyt v dětském domově, se zaměřením na vnímání změny prostředí a sociálních vztahů v jejich životě. |
|
dc.format |
72 s. (129 030 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
kvalita života
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
sociální vztahy
|
cs |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
quality of life
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
social relations
|
en |
dc.title |
Spokojenost dětí v dětském domově |
|
dc.title.alternative |
Children's Satisfaction in Children's Homes |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kroutilová Nováková, Radana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the satisfaction of children/youth in the children's home in the context of accepting changes in their lives. The first chapter of the theoretical part is devoted to the characteristics of the children's home, its problems and educational activities, developmental periods of children and their self-concept. The second chapter explains the concept of satisfaction and quality of life. It defines the influence of the environment on the child, the child's adaptation to it and the children's experience of interpersonal relationships. The third chapter is devoted to children's problem behaviour and the assessment system of children in the children's home. The practical part deals with the question of children's satisfaction in the children's home, i.e. how they have perceived their stay in the children's home so far, focusing on their perception of the change in the environment and social relationships in their lives. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64548
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account