Výchovné problémy žáků ve školní družině a možnosti jejich řešení pohledem vychovatelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchovné problémy žáků ve školní družině a možnosti jejich řešení pohledem vychovatelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Nedbalová, Martina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:13Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:13Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52697
dc.description.abstract Tato práce se zabývá nejčastějšími výchovnými problémy dětí a možnostmi jejich řešení v prostředí školní družiny. Teoretická část vymezuje klima a organizaci školní družiny, charakterizuje pozici vychovatelky, zabývá se vztahy mezi dětmi ve skupině a vztahem mezi žáky a vychovatelkou. Hlavní linií teoretické části je problémové chování dětí zaměřené na poruchy chování, lhaní, odmítání práce a spolupráce, neposlušnost, agresi a agresivní jednání, včetně předcházení takovýchto projevů chování a možnosti jejich řešení. Praktická část práce úzce souvisí s částí teoretickou, prezentuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílovými respondenty jsou vychovatelky školních družin, řeší otázky vztahující se k výchovným problémům dětí ve školních družinách a výchovnými postupy vychovatelek.
dc.format 101 s. (177 398)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní družina cs
dc.subject vychovatelka cs
dc.subject problémové chování dětí cs
dc.subject school retinue en
dc.subject governess en
dc.subject children's troubled behaviour en
dc.title Výchovné problémy žáků ve školní družině a možnosti jejich řešení pohledem vychovatelů
dc.title.alternative Educational Problems of Pupils in After-School Clubs and Their Possible Solutions from the Perspective of Educators
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2023-05-17
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the most frequently - occured educational problems of children and their optional solutions in the environment of an after school facility. The theoretical part explains the terms of the environmental and organizational issues,defines the position of the tutor, focuses on relationships among children and interpersonal relationships between the children group and the tutor. The theoretical part aims not only at misbehaving of children,particularly behavioural disturbances,lying,refusing to work or collaborate,disobedience,agression, agessive acting, but also at the prevention of such misbehaving features and optional solutions to the above mentioned problems. The practical part presents then the research results based on the responses of the target audience - the after school facility tutors.The main issues solved are educational problems of children attending after school facilities as well as educatioal procedures of tutors practically applied by them.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64561
dc.date.submitted 2023-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
nedbalová_2023_dp.pdf 1.368Mb PDF View/Open None
nedbalová_2023_op.docx 16.37Kb Unknown View/Open None
nedbalová_2023_vp.docx 17.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account