Transfer přírodovědných témat do hodin prvouky ve 3. ročníku ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Transfer přírodovědných témat do hodin prvouky ve 3. ročníku ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Daňková, Anna
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52711
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem transferu přírodovědných témat do hodin ve 3. ročníku základní školy. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o přírodovědném vzdělávání se zaměřením na transfer učiva v edukačním procesu. Výzkumná část práce má kvalitativní design. Výzkum byl realizován v hodinách třetích ročníků prostřednictvím nestrukturovaného pozorování. Výzkumná zjištění byla následně doplněna o obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů vybraných škol. V závěru práce jsou hlavní výzkumná zjištění interpretována a je zpracováno doporučení pro praxi základních škol.
dc.format 113
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject transfer obsahu vzdělávání cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject pedagogické strategie cs
dc.subject školní vzdělávací program cs
dc.subject transfer of educational content en
dc.subject content analysis en
dc.subject pedagogical strategy en
dc.subject school educational program en
dc.title Transfer přírodovědných témat do hodin prvouky ve 3. ročníku ZŠ
dc.title.alternative Transfer of Science Topics to Primary Science Lessons in the 3rd Grade of Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Marcela
dc.date.accepted 2023-05-17
dc.description.abstract-translated The presented diploma thesis deals with the topic of transfer of science topics to lessons in the 3rd grade of primary school. The theoretical part summarizes the knowledge about science education with a focus on the transfer in educational process. The empirical part has a qualitative design. The research was realize in lessons of 3rd grade clasrooms through unstructured observation. Research findings were supplemented by content analysis of school eduactional programs of selected schools. At the end of the thesis, the main research findings are interpreted and recommendations are elaborated for the practice of elementary schools.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63223
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
daňková_2023_dp.pdf 1.527Mb PDF View/Open None
daňková_2023_op.docx 28.56Kb Unknown View/Open None
daňková_2023_vp.docx 27.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account