Sebeobraz školního metodika prevence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebeobraz školního metodika prevence

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Klimešová, Naďa
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52714
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá sebeobrazem školního metodika prevence. Práce se zaměřuje na funkci školního metodika prevence a jejím cílem je zjistit, jak školní metodik prevence vnímá sám sebe ve funkci. Úvod teoretické části se věnuje rizikovému chování žáků a popisuje poradenské služby na základní škole. Dále teoretická část shrnuje poznatky o školním metodikovi prevence, jeho práci a povinnostech. Praktická část předkládá výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím škálového dotazníku, který vyplnilo 253 školních metodiků prevence. Z analýzy dat bylo zjištěno, že funkce školního metodika prevence je ve škole velmi potřebná a užitečná. Respondenti se cítí ve funkci sebevědomě, ale chybí jim teoretické vědomosti a zkušenosti při řešení problémů z oblasti rizikového chování žáků.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní metodik prevence cs
dc.subject sebeobraz cs
dc.subject minimální preventivní program cs
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject school prevention methodologist en
dc.subject self-concept en
dc.subject minimum prevention programme en
dc.subject risky behaviour en
dc.title Sebeobraz školního metodika prevence
dc.title.alternative Self-Concept of Methodology Specialist for Prevention of Social Pathology
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2023-05-17
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the self-concept of the school prevention methodologist. The thesis focuses on the function of the school prevention methodologist and its goal is to find out how the school prevention methodologist perceives themselves in their position. The introduction to the theoretical part is devoted to risky behavior of pupils and describes consulting services at elementary schools. Furthermore, the theoretical part summarizes information about the school prevention methodologist, their work and responsibilities. The practical part presents the results of a quantitative research. The research was carried out by means of a scale questionnaire, which was filled out by 253 school prevention methodologist. Based on the data analysis, it was established that the role of the school prevention methodologist is necessary and very useful at school. The respondents feel confident in their role but they lack theoretical knowledge and experience in solving problems in the area of risky behavior of pupils.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63230
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
klimešová_2023_dp.pdf 2.147Mb PDF View/Open None
klimešová_2023_op.docx 25.55Kb Unknown View/Open None
klimešová_2023_vp.docx 26.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account