Hodnocení práce mentorů začínajícími učiteli
Show full item record
No preview available
Title:
|
Hodnocení práce mentorů začínajícími učiteli |
Author: |
Stravová, Kristýna
|
Advisor: |
Fasnerová, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení práce mentorů začínajícími učiteli. Cílem práce bylo analyzovat, jak začínající učitelé hodnotí své uvádějící učitele. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je pro správné porozumění vymezena terminologie týkající se mentoringu ve školách. Empirická část byla realizována pomocí kvalitativního výzkumu, konkrétně formou rozhovorů a obsahové analýzy školních dokumentů. Výzkum proběhl na 8 základních školách v ČR. Bylo provedeno celkem 20 interview a výzkumný soubor tvořilo 10 dvojic - začínající učitelé a jejich mentoři. Data byla zpracována prostřednictvím transkriptu rozhovorů, otevřeným kódováním a tvorbou významových kategorií. V závěru práce jsou interpretovány výsledky, diskuse a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52720
|
Date:
|
2022-11-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account