Mentoring začínajících ředitelů mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Prostináková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52721
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zkušenosti začínajících ředitelek mateřských škol s mentoringem. Hlavním cílem diplomové práce je odhalit, jak prožívá začínající ředitelka mateřské školy vstup do nové funkce. Záměrem práce je představit zkušenosti s mentoringem očima ředitelek mateřských škol. Teoretickou část zastřešují témata, jež souvisejí s adaptací a mentoringem v počátcích profesního rozvoje začínajících ředitelů mateřských škol. Na teoretickou část navazuje praktická část, která představuje kvalitativně orientovaný výzkum, realizovaný prostřednictvím metody interview s ředitelkami mateřských škol. V závěru diplomové práce jsou vyhodnocena a interpretována výsledná zjištění. |
|
dc.format |
78 s. (140 374 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentoring
|
cs |
dc.subject |
ředitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
adaptační období
|
cs |
dc.subject |
Mentoring
|
en |
dc.subject |
Kindergarten principal
|
en |
dc.subject |
Adaptation period
|
en |
dc.title |
Mentoring začínajících ředitelů mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Mentoring of Beginning Kindergarten Principals |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2023-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented master's thesis is focused on the experiences with mentoring of novice nursery principals. The main aim of the thesis is to reveal how the aspiring nursery principal feels when entering the new job. The intention of the thesis is to present the experience with mentoring based on feelings of nursery principals. The theoretical part consists of topics related to adaptation and mentoring in the early professional development of novice nursery principals. The theoretical part is followed by practical part as quality-oriented research, which uses the interviewing method with nursery principals. In the end of the thesis, the findings are evaluated and interpreted. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
65144
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account