Využití přírodovědného komiksu pohledem učitelky mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití přírodovědného komiksu pohledem učitelky mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Frolková, Tereza
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52724
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce je zaměřena na využití přírodovědného komiksu pohledem učitelky mateřské školy. Teoretická část popisuje přírodovědné vzdělávání a koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání. Dále je představen komiks a jeho možné využití v mateřské škole. Empirická část představuje výzkumné šetření, které bylo realizováno s využitím metody pozorování a doplněno polostrukturovaným rozhovorem. Pro účely výzkumného šetření byla také vytvořena sada komiksů, se kterými učitelky mateřských škol pracovaly. Získaná data byla interpretována a byly prezentovány výsledky výzkumu. V závěru práce bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 90 s. (106 862 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědný komiks cs
dc.subject badatelsky orientované vzdělávání cs
dc.subject přesvědčení učitele cs
dc.subject science comics en
dc.subject inquiry-based education en
dc.subject teacher beliefs en
dc.title Využití přírodovědného komiksu pohledem učitelky mateřské školy
dc.title.alternative Science Comics Strips from the Kindergarten Teacher's Perspective
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2023-05-18
dc.description.abstract-translated The Master's thesis focuses on the use of science comics from the perspective of a kindergarten teacher. The theoretical part describes science education and the concept of inquiry-based education. The comic and its possible use in kindergarten is also presented. The empirical part presents a research investigation, which was carried out using the method of observation and supplemented with a semi-structured interview. For the purpose of the research investigation, a set of comic strips was also created with which the kindergarten teachers worked. The obtained data were interpreted and the results of the research were presented. At the end of the work, a recommendation for the practice of kindergartens was processed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65139
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
frolková_2023_dp.pdf 7.678Mb PDF View/Open None
frolková_2023_op.docx 25.05Kb Unknown View/Open None
frolková_2023_vp.docx 27.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account