Využití přírodovědného komiksu pohledem učitelky mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fenyková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Frolková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52724
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na využití přírodovědného komiksu pohledem učitelky mateřské školy. Teoretická část popisuje přírodovědné vzdělávání a koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání. Dále je představen komiks a jeho možné využití v mateřské škole. Empirická část představuje výzkumné šetření, které bylo realizováno s využitím metody pozorování a doplněno polostrukturovaným rozhovorem. Pro účely výzkumného šetření byla také vytvořena sada komiksů, se kterými učitelky mateřských škol pracovaly. Získaná data byla interpretována a byly prezentovány výsledky výzkumu. V závěru práce bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
90 s. (106 862 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přírodovědný komiks
|
cs |
dc.subject |
badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
přesvědčení učitele
|
cs |
dc.subject |
science comics
|
en |
dc.subject |
inquiry-based education
|
en |
dc.subject |
teacher beliefs
|
en |
dc.title |
Využití přírodovědného komiksu pohledem učitelky mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Science Comics Strips from the Kindergarten Teacher's Perspective |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis focuses on the use of science comics from the perspective of a kindergarten teacher. The theoretical part describes science education and the concept of inquiry-based education. The comic and its possible use in kindergarten is also presented. The empirical part presents a research investigation, which was carried out using the method of observation and supplemented with a semi-structured interview. For the purpose of the research investigation, a set of comic strips was also created with which the kindergarten teachers worked. The obtained data were interpreted and the results of the research were presented. At the end of the work, a recommendation for the practice of kindergartens was processed. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
65139
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account