Stávání se ředitelem mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Klanicová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52751
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem stávání se ředitelem mateřské školy. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem vnímali ředitelé mateřských škol posun v profesní dráze. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky o řízení školy, roli ředitele a jeho předpokladech pro výkon funkce a také o posunu v profesní dráze a adaptaci na novou roli. V praktické části je prezentován kvalitativně orientovaný výzkum, který byl realizován pomocí interview s řediteli mateřských škol a analýzou koncepcí rozvoje mateřské školy. |
|
dc.format |
74 (132 431 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
management školy
|
cs |
dc.subject |
ředitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
začínající ředitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
profesní dráha
|
cs |
dc.subject |
profesní připravenost
|
cs |
dc.subject |
school management
|
en |
dc.subject |
kindergarten director
|
en |
dc.subject |
aspiring kindergarten director
|
en |
dc.subject |
career path
|
en |
dc.subject |
career readiness
|
en |
dc.title |
Stávání se ředitelem mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Becoming a Principal in Kindergarten |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2023-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of becoming a kindergarten director. The aim was to find out how kindergarten principals perceived the career shift. The theoretical part of the thesis summarizes the findings on school management, the role of the principal and his/her prerequisites for the position, as well as the career shift and adaptation to the new role. The practical part presents qualitative research that was conducted through interviews with kindergarten principals and analysis of kindergarten development concepts. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
65154
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account