Možnosti integrace digitálních technologií do předškolního vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Obonya, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Fritzová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52782
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Zabývá se tím, jaké jsou možnosti integrace digitálních technologií do předškolního vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na předškolní vzdělávání v České republice, jak v současnosti, tak i minulosti. Zprostředkovány a objasněny jsou také poznatky z oblasti digitální gramotnosti, digitálních technologií a jejich začlenění do předškolního vzdělávání, včetně konkrétních příkladů. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu, které byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření. Součástí je také diskuse pro následné začlenění digitálních technologií do předškolního vzdělávání. |
|
dc.format |
69 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
robotické hračky
|
cs |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
robotic toys
|
en |
dc.title |
Možnosti integrace digitálních technologií do předškolního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The Integration of Digital Technologies into Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of theoretical and empirical character. It deals with the the possibilities of integrating digital technologies into preschool education. The theoretical part focuses on preschool education in the Czech Republic, both in the present and in the past. It also conveys and explains the findings in the field of digital literacy, digital technologies and their integration into preschool education, including concrete examples. The empirical part presents the results of the quantitative research, which were obtained through a questionnaire survey. A discussion for the subsequent integration of digital technologies in preschool education is also included. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63264
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account