Pracovní spokojenost začínajících učitelek mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matušů, Renáta
|
|
dc.contributor.author |
Hranická, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52784
|
|
dc.description.abstract |
Spokojenost pedagogů je často opomíjeným faktorem, který má ovšem přímý dopad na kvalitu výuky. Tato bakalářská práce zkoumá míru pracovní spokojenosti učitelek ve vybraných oblastech a analyzuje stěžejní aspekty, které ji zvyšují. Teoretická část práce se zabývá problematikou učitelství jako profese, diskutuje specifika začínajících učitelů a vymezuje pojmy z oblasti pracovní spokojenosti. Praktická část je kvantitativního typu a popisuje výzkum spokojenosti začínajících učitelek mateřských škol, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Práce tak přináší přehled o současném stavu na mateřských školách a zároveň naznačuje způsoby, jak lze spokojenost učitelů do budoucna zlepšit. |
|
dc.format |
64 s. (92 822 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
začínající učitel
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
faktory pracovní spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
beginning teacher
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
job satisfaction
|
en |
dc.subject |
job satisfaction factors
|
en |
dc.title |
Pracovní spokojenost začínajících učitelek mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Job Satisfaction of Beginning Kindergarten Teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tallová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Teacher satisfaction is an often overlooked factor, but one that has a direct impact on the quality of teaching. This bachelor thesis examines the level of job satisfaction of teachers in selected areas and analyses the key aspects that increase it. The theoretical part of the thesis deals with the issues of teaching as a profession, discusses the specifics of novice teachers, and defines the concepts of job satisfaction. The practical part is quantitative and describes research on the job satisfaction of beginning kindergarten teachers. This research is in the form of a questionnaire survey. Therefore, the paper provides an overview of the current situation in kindergartens and suggests ways to improve teacher satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63270
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account