Využívání PR nástrojů ve firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využívání PR nástrojů ve firmě |
Author: |
Baroš, Michal
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky. Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta je i analýza používaných PR nástrojů, desk-research konkurence a metodologie výzkumu samotného. V závěrečné fázi se autor věnuje vyhodnocení výzkumu a z toho vyplývajícími návrhy na postup, či vylepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52808
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account