Marketingové komunikace Work and Travel agentury Camp Leaders

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Work and Travel agentury Camp Leaders

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Grézl, Tomáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52827
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Work & Travel agentury Camp Leaders. Cílem práce je analyzovat současný stav komunikace agentury a navrhnout opatření ke zlepšení efektivity komunikace. Práce se skládá z teoretické části, ve které jsou popsány základní pojmy a principy marketingové komunikace, a praktické části, ve které jsou analyzovány komunikační kanály agentury Camp Leaders a proveden průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě zjištěných informací byla navržena opatření ke zlepšení komunikace agentury. Tato práce představuje užitečný návod pro další rozvoj marketingové komunikace agentury Camp Leaders a může být inspirací pro jiné organizace v oboru cestovního ruchu.
dc.format 72 s. , 9 s. obrazových příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject program Work & Travel USA cs
dc.subject práce v zahraničí cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cestovní agentura cs
dc.subject Camp Leaders cs
dc.subject Work & Travel USA Program en
dc.subject Work Abroad en
dc.subject Tourism en
dc.subject Travel Agency en
dc.subject Camp Leaders en
dc.title Marketingové komunikace Work and Travel agentury Camp Leaders
dc.title.alternative Marketing Communications of Work and Travel Agency Camp Leaders
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Work & Travel agency Camp Leaders. The aim of the thesis is to analyze the current state of the agency's communication and to propose measures to improve the effectiveness of communication. The thesis consists of a theoretical part, in which the basic concepts and principles of marketing communication are described, and a practical part, in which the communication channels of the Camp Leaders agency are analyzed and a survey among the target group is conducted. Based on the information found, measures to improve the agency's communication were proposed. This thesis is a useful guide for further development of the marketing communication of the Camp Leaders agency and can be an inspiration for other organisations in the tourism industry.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65767
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
grézl_2023_dp.pdf 2.551Mb PDF View/Open None
grézl_2023_op.doc 128.5Kb Unknown View/Open None
grézl_2023_vp.doc 138Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account