dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Grézl, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52827
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Work & Travel agentury Camp Leaders. Cílem práce je analyzovat současný stav komunikace agentury a navrhnout opatření ke zlepšení efektivity komunikace. Práce se skládá z teoretické části, ve které jsou popsány základní pojmy a principy marketingové komunikace, a praktické části, ve které jsou analyzovány komunikační kanály agentury Camp Leaders a proveden průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě zjištěných informací byla navržena opatření ke zlepšení komunikace agentury. Tato práce představuje užitečný návod pro další rozvoj marketingové komunikace agentury Camp Leaders a může být inspirací pro jiné organizace v oboru cestovního ruchu. |
|
dc.format |
72 s. , 9 s. obrazových příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
program Work & Travel USA
|
cs |
dc.subject |
práce v zahraničí
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní agentura
|
cs |
dc.subject |
Camp Leaders
|
cs |
dc.subject |
Work & Travel USA Program
|
en |
dc.subject |
Work Abroad
|
en |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
Travel Agency
|
en |
dc.subject |
Camp Leaders
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Work and Travel agentury Camp Leaders |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Work and Travel Agency Camp Leaders |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Work & Travel agency Camp Leaders. The aim of the thesis is to analyze the current state of the agency's communication and to propose measures to improve the effectiveness of communication. The thesis consists of a theoretical part, in which the basic concepts and principles of marketing communication are described, and a practical part, in which the communication channels of the Camp Leaders agency are analyzed and a survey among the target group is conducted. Based on the information found, measures to improve the agency's communication were proposed. This thesis is a useful guide for further development of the marketing communication of the Camp Leaders agency and can be an inspiration for other organisations in the tourism industry. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65767
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|