[NEOBHÁJENO] Nové persuasivní praktiky v reklamních spotech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hábl, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52828
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se bude zabývat persuasivními metodami, které společnosti v České republice používají pro své reklamy. Zaměří se na popsání a charakteristiku jednotlivých metod, jejich využití, úspěšnost a reakci konzumentů daných reklamních sdělení. V teoretické části bude reklama a persuasivní komunikace popsána z hlediska marketingového a psychologického. V praktické části budou analyzovány konkrétní reklamní spoty vybraných společností. Také zde budou analyzovány odpovědi respondentů a jejich postoje k daným reklamním spotům a společnostem. Cílem práce je zjistit, která z persuasivních metod je současným konzumentům reklamního sdělení bližší. |
|
dc.format |
50 s. (77 129 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
přesvědčování
|
cs |
dc.subject |
persuasivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
manipulace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
persuasion
|
en |
dc.subject |
persuasive communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
manipulation
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Nové persuasivní praktiky v reklamních spotech |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] New Persuasive Practices in Commercials |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis will deal with persuasive methods used by companies in the Czech Republic for their advertisements. It will focus on the description and characterization of each method, its use, success rate and the reaction of the consumers of the given advertising messages. In the theoretical part, advertising and persuasive communication will be described from the marketing and psychological point of view. In the practical part, specific advertising spots of selected companies will be analysed. Also, the answers of the respondents and their attitudes towards the advertisement spots and companies will be analysed. The aim of the thesis is to find out which of the persuasive methods is closer to the current consumers of advertising messages. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65768
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account