Budování značky HEAT Fit Zlín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky HEAT Fit Zlín |
Author: |
Hofmanová, Klára
|
Advisor: |
Kazík, Martin
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na budování značky HEAT Fit Zlín. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se prolínají s částí praktickou. Jedná se o okruhy týkající se brandu a brandingu, digitálního marketingu a event marketingu. Součástí je také metodika práce, která se věnuje stanovení cílů a účelu práce a je zde popsána výzkumná metoda. Praktická část obsahuje kapitoly týkající se fitness centra HEAT Fit Zlín, eventu Active Day, a především kvalitativního výzkumu zkoumajícího vnímání a spokojenost zákazníků s fitness centrem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52833
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account