Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Hoza, Marek
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52834
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá návrhem a testem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Nadační fond pro výzkum psychedelik PSYRES. V rámci práce byl definován problém, který chce organizace řešit, byla navržena kampaň, která byla následně testována a upravena dle poznatků z výzkumu. Předmětem práce měla být i její implementace v praxi, z té však nakonec sešlo kvůli nedostatečnému zájmu u cílové skupiny. Výzkum proběhl formou individuálních rozhovorů s potenciálními pravidelnými dárci. Těm předcházel rozhovor s manažerkou, která přiblížila problém organizace a představila prvky, kterými chce komunikaci Fondu charakterizovat. Různé komunikační materiály a sdělení byly testovány a následně optimalizovány tak, aby efektivně komunikovaly k cílové skupině a vedly k motivaci k pravidelnému dárcovství. Výzkum dále zjišťoval zájem o akční nabídku, které se kampaň týkala a obecné vnímání komunikace Nadačního fondu PSYRES, ze kterého měly vyjít doporučení pro strategii do budoucna. Přestože kampaň nebyla realizována podle plánu, tato bakalářská práce poslouží jako východisko pro budoucí koncepty využívající nástroj podpory prodeje nebo reklamních produktů, pro které organizace zatím nenašla efektivní využití. Pomohla navíc přiblížit pohledy potenciálních dárců na Nadační fond PSYRES a jejich vnímání jeho komunikace. Tato kvalitativní zjištění tvoří základ pro budoucí kvantitativní šetření.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová kampaň cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject nadační fond cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing campaign en
dc.subject fundraising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject foundation en
dc.title Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci
dc.title.alternative Test and Implementation of a Marketing Campaign for a Non-profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the design and testing of a marketing campaign for a non-profit organization called PSYRES The Psychedelics Research Foundation. The problem which the organization wants to solve was defined, the campaign was designed, tested and modified according to the research findings. The work was to include its implementation in practice, but this was ultimately abandoned due to a lack of interest among the target group. The research was conducted in the form of individual interviews with potential regular donors. These were preceded by an interview with the manager, who presented the organisation's problem and the elements she wanted to use to characterise the Foundation's communication. Various communication materials and messages were tested and then optimised to communicate effectively to the target group and to motivate regular donations. The research also evaluated the interest in the offer, which was covered by the campaign, and the general perception of the PSYRES Foundation's communication, from which recommendations for future strategy were to emerge. Although the campaign was not executed as planned, this bachelor thesis will serve as an outlet for future concepts utilizing sales promotion or merchandise for which the organization has not yet found an effective use. In addition, it helped to get an idea of potential donors' perceptions of the PSYRES Foundation and their stance on its communication. These qualitative findings form the basis for future quantitative research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65774
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hoza_2023_dp.pdf 1.778Mb PDF View/Open None
hoza_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
hoza_2023_vp.doc 115.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account