dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hoza, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52834
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem a testem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Nadační fond pro výzkum psychedelik PSYRES. V rámci práce byl definován problém, který chce organizace řešit, byla navržena kampaň, která byla následně testována a upravena dle poznatků z výzkumu. Předmětem práce měla být i její implementace v praxi, z té však nakonec sešlo kvůli nedostatečnému zájmu u cílové skupiny. Výzkum proběhl formou individuálních rozhovorů s potenciálními pravidelnými dárci. Těm předcházel rozhovor s manažerkou, která přiblížila problém organizace a představila prvky, kterými chce komunikaci Fondu charakterizovat. Různé komunikační materiály a sdělení byly testovány a následně optimalizovány tak, aby efektivně komunikovaly k cílové skupině a vedly k motivaci k pravidelnému dárcovství. Výzkum dále zjišťoval zájem o akční nabídku, které se kampaň týkala a obecné vnímání komunikace Nadačního fondu PSYRES, ze kterého měly vyjít doporučení pro strategii do budoucna. Přestože kampaň nebyla realizována podle plánu, tato bakalářská práce poslouží jako východisko pro budoucí koncepty využívající nástroj podpory prodeje nebo reklamních produktů, pro které organizace zatím nenašla efektivní využití. Pomohla navíc přiblížit pohledy potenciálních dárců na Nadační fond PSYRES a jejich vnímání jeho komunikace. Tato kvalitativní zjištění tvoří základ pro budoucí kvantitativní šetření. |
|
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová kampaň
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
nadační fond
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing campaign
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
foundation
|
en |
dc.title |
Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci |
|
dc.title.alternative |
Test and Implementation of a Marketing Campaign for a Non-profit Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the design and testing of a marketing campaign for a non-profit organization called PSYRES The Psychedelics Research Foundation. The problem which the organization wants to solve was defined, the campaign was designed, tested and modified according to the research findings. The work was to include its implementation in practice, but this was ultimately abandoned due to a lack of interest among the target group. The research was conducted in the form of individual interviews with potential regular donors. These were preceded by an interview with the manager, who presented the organisation's problem and the elements she wanted to use to characterise the Foundation's communication. Various communication materials and messages were tested and then optimised to communicate effectively to the target group and to motivate regular donations. The research also evaluated the interest in the offer, which was covered by the campaign, and the general perception of the PSYRES Foundation's communication, from which recommendations for future strategy were to emerge. Although the campaign was not executed as planned, this bachelor thesis will serve as an outlet for future concepts utilizing sales promotion or merchandise for which the organization has not yet found an effective use. In addition, it helped to get an idea of potential donors' perceptions of the PSYRES Foundation and their stance on its communication. These qualitative findings form the basis for future quantitative research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65774
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|