Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Lyková, Alžběta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52841
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá nástroji podpory prodeje a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitelů. Teoretická část práce definuje pojem podpora prodeje, charakterizuje marketingovou komunikaci a retail a popisuje nákupní chování spotřebitele. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních šetření studující in-store marketingovou komunikaci a z vlastního primárního šetření. Primární šetření je tvořeno před-nákupními a po-nákupními rozhovory a asistovanými nákupy. Na základě závěrů výzkumů jsou sestavena doporučení pro maloobchodníky.
dc.format 57 s. (94 928 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject retail cs
dc.subject POP prostředky cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Sales Promotion en
dc.subject In-store Communication en
dc.subject Retail en
dc.subject Point Of Purchase Instruments en
dc.subject Consumer Buying Behaviour en
dc.title Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
dc.title.alternative Importance of Sales Promotion Tools in In-store Marketing Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Patricie
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with sales promotion tools and their influence on consumer purchasing decisions. The theoretical part of the thesis defines the concept of sales promotion, characterizes marketing communication and retail and describes consumer buying behaviour. The practical part of the thesis consists of an analysis of secondary research studying in-store marketing communication and of a primary research. The primary research consists of pre-purchase and post-purchase interviews and assisted purchases. Recommendations for retailers are based on the findings of the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65783
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
lyková_2023_dp.pdf 1.078Mb PDF View/Open None
lyková_2023_op.doc 112.5Kb Unknown View/Open None
lyková_2023_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account