Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Němcová, Karolína
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52845
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu a s tím spojených změn, které by byly ve firmě potřebné ke zkvalitnění služby. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingové komunikace a firemního prostředí. V praktické části je představena firma, následně jsou zpracována získaná data z rozhovorů se zaměstnanci a představen celý výzkum včetně výsledků.
dc.format 50 s. (81 121 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firma cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject identita firmy cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject značka cs
dc.subject propagace cs
dc.subject akvizice cs
dc.subject služba cs
dc.subject finanční služby cs
dc.subject Company en
dc.subject internal communication en
dc.subject corporate identity en
dc.subject rebranding en
dc.subject employees en
dc.subject brand en
dc.subject promotion en
dc.subject acquisition en
dc.subject service en
dc.subject financial services en
dc.title Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927
dc.title.alternative The Current State of Marketing Communication of the Company PM Tišnov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor' s thesis focuses on the marketing communication of the chosen company, whose specialization covers finance. Specifically, the work deals with the current promotion of the company by employees, the need for client acquisition and rebranding of the company, The aim of the work is to analyse the current situation in the company from the point of view of promotion and acquisition, to find out employees' view of the area and to open up the subject of rebranding and the associated changes that would be needed to improve the service. In the theoretical part, terms relating to marketing communication and the corporate environment. In the practical part, the company is introduced, then the obtained data from interviews are processed and the whole research including the results is presented.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65790
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
němcová_2023_dp.pdf 1.728Mb PDF View/Open None
němcová_2023_op.doc 112Kb Unknown View/Open None
němcová_2023_vp.doc 112.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account