Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52845
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu a s tím spojených změn, které by byly ve firmě potřebné ke zkvalitnění služby. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingové komunikace a firemního prostředí. V praktické části je představena firma, následně jsou zpracována získaná data z rozhovorů se zaměstnanci a představen celý výzkum včetně výsledků. |
|
dc.format |
50 s. (81 121 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firma
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
identita firmy
|
cs |
dc.subject |
rebranding
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
akvizice
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
finanční služby
|
cs |
dc.subject |
Company
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
rebranding
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
acquisition
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
financial services
|
en |
dc.title |
Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927 |
|
dc.title.alternative |
The Current State of Marketing Communication of the Company PM Tišnov |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor' s thesis focuses on the marketing communication of the chosen company, whose specialization covers finance. Specifically, the work deals with the current promotion of the company by employees, the need for client acquisition and rebranding of the company, The aim of the work is to analyse the current situation in the company from the point of view of promotion and acquisition, to find out employees' view of the area and to open up the subject of rebranding and the associated changes that would be needed to improve the service. In the theoretical part, terms relating to marketing communication and the corporate environment. In the practical part, the company is introduced, then the obtained data from interviews are processed and the whole research including the results is presented. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65790
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account