Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Pavelková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52848
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem. Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické práci a následně podpořena marketingovým výzkumem ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků. Na základě získaných výsledků jsou na konci práce zodpovězeny výzkumné otázky a vyvozeny závěry. |
|
dc.format |
75 s. (92 422 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
Mattoni
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
Mattoni
|
en |
dc.title |
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing at Mattoni and its Impact on Brand Perception |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with event marketing as a tool for brand building. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts, which are then based on the practical part. These are concepts related to event marketing and branding. The practical part deals with the analysis of the Mattoni brand, which was chosen for this thesis. The analysis is carried out on the basis set out in the theoretical work and then supported by marketing research in the form of semi-structured individual interviews. Furthermore, the practical part is devoted to the interpretation and analysis of the obtained results. Based on the results obtained, research questions are answered and conclusions are drawn at the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65797
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account