Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Pavlíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52849
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na design a merchandising obchodního domu IKEA. Zkoumá vnímání zákazníků a jejich projevů v nákupním chování v závislosti na prostředí obchodního domu. Cílem celé práce je analýza designu prodejny IKEA a jejího vlivu na nákupní chování zákazníků. Teoretická část obsahuje nejprve poznatky týkající se vzhledu prodejny a způsobu komunikace na prodejně. Poté je část věnována zákazníkovi, specificky jeho nákupnímu procesu a potřebám. V praktické části lze nalézt informace o vlivu designu prodejny na zákazníky obchodního domu. V šetření byly využity dvě formy marketingového výzkumu - kvalitativní a kvantitativní. První forma šetření byla uskutečněna skrze polostrukturovaný rozhovor a druhá forma díky dotazníku. V závěru práce lze nalézt doporučení, která se týkají primárně způsobu vystavení produktů. Doporučení byla sepsána na základě zjištěných poznatků z šetření.
dc.format 75 s. (80 231)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject potenciální zákazník cs
dc.subject merchandising cs
dc.subject design cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject IKEA cs
dc.subject potential customer en
dc.subject merchandising en
dc.subject design en
dc.subject shopping behaviour IKEA en
dc.title Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
dc.title.alternative IKEA Store Design and Its Effect on Customer Purchasing Behaviour
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Patricie
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis focuses on the design and merchandising of the IKEA department store. It examines the perception of customers and their manifestations in shopping behaviour depending on the department store environment. The aim of the whole work is to analyse the design of the IKEA store and its influence on customer purchasing behaviour. The theoretical part first contains knowledge concerning the appearance of the shop and the method of communication in the shop. Then the part is devoted to the customer, specifically its purchasing process and needs. In the practical part, you can find information about the influence of shop design on department store customers. The investigation itself used two forms of marketing research - qualitative and quantitative. The first form of investigation was carried out through a semi-structured interview and the second form through a questionnaire. Recommendations can be found at the end of the work, which relate primarily to the way the products are displayed. The recommendations were drawn up on the basis of the findings of the investigation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65798
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pavlíková_2023_dp.pdf 1.848Mb PDF View/Open None
pavlíková_2023_op.doc 113Kb Unknown View/Open None
pavlíková_2023_vp.doc 115.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account