Využití přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horníčková, Beata
dc.contributor.author Kiedroń, Agnieszka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:22Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:22Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52880
dc.description.abstract Tato bakalářská práce aplikačního typu se zabývá využitím přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z problematiky rozvoje a osvojování si cizího jazyka dětmi raného věku a možnosti využití přístupu Storytelling v tomto procesu. Praktická část bakalářské práce obsahuje vypracovaný projekt, jehož úkolem je skrze osm výstupů, využívajících přístup Storytelling, rozvíjet anglickou slovní zásobu dětí vybrané mateřské školy. Na závěr projektu bylo zpracováno jeho hodnocení, na jehož základě vychází doporučení pro praxi.
dc.format 82 s. (136 575 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Storytelling cs
dc.subject slovní zásoba cs
dc.subject cizí jazyk cs
dc.subject raná výuka cizího jazyka cs
dc.subject Storytelling en
dc.subject Vocabulary en
dc.subject Foreign Language en
dc.subject Very Young Learners en
dc.title Využití přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
dc.title.alternative Using Storytelling to Develop English Vocabulary of Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Najvar, Petr
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This application-type bachelor thesis deals with the use of the Storytelling approach in the development of English vocabulary of preschool children. The theoretical part summarizes the findings of the development and acquisition of foreign language by very young learners and the possibilities of using the Storytelling approach in this process. The practical part of the bachelor's thesis includes a project, the aim of which is to develop the English vocabulary of preschool children through eight meetings using the Storytelling approach. At the end of the project, an evaluation of the project has been made, based on which recommendations for practice are suggested.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63273
dc.date.submitted 2023-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
kiedroń_2023_dp.pdf 6.903Mb PDF View/Open None
kiedroń_2023_op.docx 28.27Kb Unknown View/Open None
kiedroń_2023_vp.docx 28.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account