Využití přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horníčková, Beata
|
|
dc.contributor.author |
Kiedroń, Agnieszka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:22Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:22Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52880
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce aplikačního typu se zabývá využitím přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z problematiky rozvoje a osvojování si cizího jazyka dětmi raného věku a možnosti využití přístupu Storytelling v tomto procesu. Praktická část bakalářské práce obsahuje vypracovaný projekt, jehož úkolem je skrze osm výstupů, využívajících přístup Storytelling, rozvíjet anglickou slovní zásobu dětí vybrané mateřské školy. Na závěr projektu bylo zpracováno jeho hodnocení, na jehož základě vychází doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
82 s. (136 575 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Storytelling
|
cs |
dc.subject |
slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
cizí jazyk
|
cs |
dc.subject |
raná výuka cizího jazyka
|
cs |
dc.subject |
Storytelling
|
en |
dc.subject |
Vocabulary
|
en |
dc.subject |
Foreign Language
|
en |
dc.subject |
Very Young Learners
|
en |
dc.title |
Využití přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Using Storytelling to Develop English Vocabulary of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Najvar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This application-type bachelor thesis deals with the use of the Storytelling approach in the development of English vocabulary of preschool children. The theoretical part summarizes the findings of the development and acquisition of foreign language by very young learners and the possibilities of using the Storytelling approach in this process. The practical part of the bachelor's thesis includes a project, the aim of which is to develop the English vocabulary of preschool children through eight meetings using the Storytelling approach. At the end of the project, an evaluation of the project has been made, based on which recommendations for practice are suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63273
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account