Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hlavatá, Anežka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52926
|
|
dc.description.abstract |
Pandemie se stala celosvětovým fenoménem, na který museli všechny státy světa adekvátně reagovat, aby ji překonali. Bakalářská práce si klade za cíl zjistit zmapovat vnímaní kampaní na očkovaní vůči viru Covid-19 . Jedná se o kampaně vedené na Slovensku i v Čechách mezi Slováky žijícími v České republice a na Slovensku. Kampaně odkazovali na prevenci nákazy vůči virusu a důležitosti očkovaní. Důraz je kladen na zjištěni účinnosti a efektivnosti zkoumaných kampaní a jejich dopadech na společnost. Teoretická část pojednává o prvcích sociálního marketingu během pandemie, objasňuje prvky krizový komunikace, strategického plánování a zároveň analyzuje vzniklé mýty souvisící s pandemii a nepravdivé informace v spojení s vakcínou a s očkováním. V praktický části se prostřednictvím kvalitativní metody a na základě polo-strukturovaných rozhovorů analyzuje, jaký vplyv měli očkovací kampaně na respondenty. Analýza rozhovorů povede k zodpovězení výzkumných otázek. |
|
dc.format |
61 s. (90 233) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Covid-19
|
cs |
dc.subject |
očkovací kampaně
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dezinformace
|
cs |
dc.subject |
Covid-19
|
en |
dc.subject |
vaccine campaigns
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
crisis communication disinformation
|
en |
dc.title |
Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách |
|
dc.title.alternative |
Vaccinaction Campaign Against Covid 19 in Slovakia and Czech Republic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The pandemic has turn out as world phenomenon, that became a challenge for every state in world to deal with. The bachelor thesis deals with vaccine campaigns against Covid-19 and their different approach. The thesis points out the Slovak and Czech campaigns and observes the different approach between them as well. The focus is on efficiency of both campaigns and their impact on the whole society. The first part of the bachelor thesis presents the basic terms, including the social marketing during the pandemic, clarifies the crisis communication and analysis the myths about corona virus and vaccination. The practical part explores the target group of the campaigns based on semi-structured interviews. The research questions answers will be answered according to results from interview |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65710
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account