Umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Umění v reklamě
Author: Michalcová, Kateřina
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o prolínání dvou poměrně širokých pojmů jako je umění a reklama. První část práce se pokouší na základě rešerše odborné literatury vymezit tyto dva navzájem velmi propojené koncepty, k tomu připojeny dva významné umělecké styly a jejich vrcholné představitelé a také tíživé téma konzumerismu a konzumní kultury. V druhé části je představeno moderní konkrétní dílo od street art umělce Banksyho v komparaci s originálním dílem od Clauda Moneta. Srozumitelnost a vnímání díla je zjišťováno pomocí kvalitativní výzkumné metody polostrukturovaných rozhovorů a odpovídá na otázky, zda respondenti znají autora či dílo a zda jsou schopni rozpoznat umělcovo skryté poselství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52935
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
michalcová_2023_dp.pdf 3.104Mb PDF View/Open None
michalcová_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
michalcová_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account