Využití veřejnoprávní televize k edukaci celospolečenských témat
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Pummer, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52942
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je analýza způsobu využití veřejnoprávní televize k edukaci ohledně celospolečenských krizových témat. Práce je zaměřena na věkovou skupinu 55+ a seniory. První část obsahuje obeznámení s cílovou skupinou, sociálním marketingem, vlivy médií v životě cílové skupiny a Českou televizí. Druhá část realizuje a vyhodnocuje průzkum v cílové skupině provedený dotazníkovou formou. Závěr obsahuje zhodnocení průzkumu, identifikaci celospolečenských témat a návrh možného ideálního způsobu pro edukaci skrze veřejnoprávní televizi. |
|
dc.format |
59 s. (87 745 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
generace 50+ a média
|
cs |
dc.subject |
Česká televize
|
cs |
dc.subject |
senioři a média
|
cs |
dc.subject |
Service marketing
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
generation 50+
|
en |
dc.subject |
Czech television
|
en |
dc.subject |
seniors media
|
en |
dc.title |
Využití veřejnoprávní televize k edukaci celospolečenských témat |
|
dc.title.alternative |
The Utilization of Public Television for Purposes of Educate a Society-Wide Topics |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor's thesis is the analysis of the use of public television for education on a societal crisis topics. The thesis focuses on the age group of 55+ and seniors. The first part includes an introduction to the target audience, social marketing, the influence of media on the target audience's life, and Czech television. The second part conducts and evaluates a survey in the target audience using a questionnaire. The conclusion includes an evaluation of the survey, identification of societal crisis topics, and a proposal for a possible ideal way for education through public television. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65737
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account