Vnímání značky společnosti TON a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Sebela, Dominika Georgia
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52943
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat danou značku širokou veřejností. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně společnosti TON a.s. Analýza je prováděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, zda výsledek marketingového výzkumu může posloužit jako potvrzení, že společnost je vnímána přesně tak, jak si být vnímána přeje a zda má veřejnost vůbec nějaké povědomí o značce TON. |
|
dc.format |
67 s. (87 304 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
brand awareness
|
cs |
dc.subject |
TON a.s
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
TON a.s
|
en |
dc.title |
Vnímání značky společnosti TON a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Brand Perception of TON a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juza, Jan |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis aims to analyze the brand in question by the general public. The theoretical part of the thesis is focused on the definition of basic concepts. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the company TON a.s. The analysis is carried out on the basis of the theoretical part and is supported by marketing research conducted by the means of a questionnaire survey. At the end of the thesis it is pointed out whether the result of the marketing research can serve as a confirmation that the company is perceived exactly as it wishes to be perceived and whether the public has any awareness of the TON brand in general. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65739
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account