Hodnocení spokojenosti vybraných cílových skupin se zážitkovou agenturou Rikitan ú. z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pantálek Monsportová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52952
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním spokojenosti zákazníků s vybranou firmou výzkumnou metodou dotazníkové šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část tvoří literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byla navrhnuta možná vylepšení marketingového mixu firmy. |
|
dc.format |
67 s. (76 860 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
školní výlet
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
Rikitan
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
school trip
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
Rikitan
|
en |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti vybraných cílových skupin se zážitkovou agenturou Rikitan ú. z |
|
dc.title.alternative |
Target Group Satisfaction with Rikitan Experience Agency - Assessment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vičanová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the investigation of customer satisfaction with a selected company by the research method of questionnaire survey. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part consists of a literature research, which was based on the academic literature. In the practical part, the research was evaluated and possible improvements to the marketing mix of the firm were suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65795
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account