Analýza komunikace beachvolejbalového klubu BAVB
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Vrbková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:26Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52962
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem práce je analýza marketingových nástrojů používaných u sportovního klubu Beach Academy Victoria Brno. Z analýzy se ukázalo, že klub potřebuje zefektivnit komunikaci převážně na sociálních sítích a více své sledující a zákazníky informovat. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketingu, jako je marketingový mix, komunikační nástroje a pojmy, které se týkají sportovního marketingu. Praktická část analyzuje jednotlivé nástroje komunikace klubu BAVB, rozhovor s předsedou klubu a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na závěr jsou klubu BAVB doporučené návrhy pro zefektivnění komunikace a zodpovězeny výzkumné otázky. |
|
dc.format |
57 s. (87 885 bez mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
beachvolejbalový klub
|
cs |
dc.subject |
BAVB
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
beach volleyball club
|
en |
dc.subject |
BAVB
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Analýza komunikace beachvolejbalového klubu BAVB |
|
dc.title.alternative |
Communication Analysis of the BAVB Beach Volleyball Club |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the thesis is to analyse the marketing tools used by the sports club Beach Academy Victoria Brno. The analysis showed that the club needs to improve communication mainly on social networks and to inform followers and customers more. The theoretical part defines concepts from the field of marketing, such as marketing mix, communication tools and concepts related to sports marketing. The practical part analyses the different communication tools of the BAVB club, the interview with the club president and the evaluation of the questionnaire survey. Finally, the BAVB club's suggestions for making communication more effective are recommended and the research questions are answered. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65824
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account