Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Kinzlová, Zdenka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:26Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:26Z
dc.date.issued 2023-01-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52969
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se sebepojetím subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké sebepojetí mají žáci, kteří se cítí být odmítáni třídním kolektivem a objasnit důvody, proč se tito žáci cítí být z třídního kolektivu vyčleněni. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu sebepojetí a jeho složek, popisuje faktory, které sebepojetí utvářejí, identitě dospívajícího dítěte, třídnímu kolektivu, vztahy s vrstevníky a rozvíjení osobnostních a sociálních dovedností žáků. V praktické části je popsán samotný výzkum, výzkumné cíle a výzkumné otázky, poté jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumného šetření.
dc.format 94 s. (126 043 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject identita cs
dc.subject sociální vyčlenění cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject sociální dovednosti cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject self-concept en
dc.subject identity en
dc.subject social isolation en
dc.subject class climate en
dc.subject social skills en
dc.subject social pedagogy en
dc.title Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem
dc.title.alternative The Self-Concept of Subjectively Rejected Primary School Pupils by a Class Collective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis has a theoretical-empirical character and deals with the self-concept of elementary school pupils who are subjectively rejected by the class collective. The aim of the bachelor's thesis is to find out the self-concept of pupils who feel rejected by the class collective and to clarify the reasons why these pupils feel excluded from the class collective. The theoretical part is dedicated to the definition of the concept of self-concept and its components, describes the factors that shape children's self-concept, the identity of the adolescent child, the class group, relationships with peers and the development of pupils' personality and social skills. In the practical part, the research itself, research goals and research questions are described, then the results of the research investigation are interpreted and analyzed.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64955
dc.date.submitted 2023-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
kinzlová_2023_dp.pdf 1.093Mb PDF View/Open None
kinzlová_2023_op.docx 16.15Kb Unknown View/Open None
kinzlová_2023_vp.docx 18.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account