Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kinzlová, Zdenka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:26Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52969
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se sebepojetím subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké sebepojetí mají žáci, kteří se cítí být odmítáni třídním kolektivem a objasnit důvody, proč se tito žáci cítí být z třídního kolektivu vyčleněni. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu sebepojetí a jeho složek, popisuje faktory, které sebepojetí utvářejí, identitě dospívajícího dítěte, třídnímu kolektivu, vztahy s vrstevníky a rozvíjení osobnostních a sociálních dovedností žáků. V praktické části je popsán samotný výzkum, výzkumné cíle a výzkumné otázky, poté jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumného šetření. |
|
dc.format |
94 s. (126 043 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
sociální vyčlenění
|
cs |
dc.subject |
třídní klima
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
social isolation
|
en |
dc.subject |
class climate
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.title |
Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem |
|
dc.title.alternative |
The Self-Concept of Subjectively Rejected Primary School Pupils by a Class Collective |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis has a theoretical-empirical character and deals with the self-concept of elementary school pupils who are subjectively rejected by the class collective. The aim of the bachelor's thesis is to find out the self-concept of pupils who feel rejected by the class collective and to clarify the reasons why these pupils feel excluded from the class collective. The theoretical part is dedicated to the definition of the concept of self-concept and its components, describes the factors that shape children's self-concept, the identity of the adolescent child, the class group, relationships with peers and the development of pupils' personality and social skills. In the practical part, the research itself, research goals and research questions are described, then the results of the research investigation are interpreted and analyzed. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64955
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account