dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Ponížilová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T11:00:01Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5296
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování analýzy konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. V teoretické části je zpracována rešerše litera-tury, je zde zmínka o dosavadním stavu řešení dané problematiky a také vysvětleny pojmy týkající se marketingu a konkurence se zaměřením na oblast školství. V praktické části se zabývám charakteristikou zvolené instituce a analýzou jejích konkurentů. Ve své práci využívám následující přístupy: Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dále SWOT analýzu, zobrazuji také mapu tržního bojiště. Na základě zpracovaných analýz pak hodnotím sou-časné postavení instituce ve vztahu ke konkurentům. V projektové části navrhuji na základě zjištěných výsledků doporučení, která by mohla přispět ke zvýšení konkurenceschopnosti Fakulty multimediálních komunikací. |
cs |
dc.format |
106 |
cs |
dc.format.extent |
1203006 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
školství
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
Porter's 5 forces analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
map of the market battleground
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Competitive Environment Analysis of Faculty of Multimedia Communications at UTB in Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-04-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the diploma thesis is to carry out a competitive environment analysis at the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University in Zlín. The theoretical part contains literary search and a short description of the current state of the problems as well as the summary of terms on marketing and school competitive environment. The practical part explores the characteristics of the selected institution and gives the analysis of its documents. The following methods used at the diploma thesis are Porter's 5 forces analysis and SWOT analysis. I have also enclosed a map of the market battleground. The elaborated analysis then provides the outcome which helps me to evaluate the current position of the institution towards its competitors. The project part deals with suggestions which might increase competitiveness of the Faculty of Multimedia Communications. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7606
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|