dc.contributor.advisor |
Žáková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Polášková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:27Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:27Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52986
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter. Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout sadu aktivit pro rozvoj slovní zásoby u dětí s narušeným vývojem řeči v prostředí mateřské školy. V teoretické části jsem vymezila vývoj řeči u dětí od narození po předškolní věk, představila problematiku narušené komunikační schopnosti, popsala její jednotlivé druhy. Také jsem charakterizovala slovní zásobu u dětí s narušeným vývojem řeči a možnosti jejího rozvoje. V praktické části jsem navrhla sadu aktivit pro rozvoj slovní zásoby u dětí s narušeným vývojem řeči v prostředí mateřské školy, kterou jsem v dále v mateřské škole realizovala. Na základě realizaci jsem sadu aktivit evaluovala a z evaluace vzniklo doporučení pro praxi. Sada aktivit je doplněná o obrazový materiál, který jsem si na základě inspiraci vytvořila v programu Canva. |
|
dc.format |
61 (94 859 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
narušená komunikační schopnost
|
cs |
dc.subject |
lexikálně - sémantická rovina jazyka
|
cs |
dc.subject |
aktivní slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
pasivní slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
impaired communication ability
|
en |
dc.subject |
lexical-semantic level of language
|
en |
dc.subject |
active vocabulary
|
en |
dc.subject |
passive vocabulary
|
en |
dc.title |
Rozvoj slovní zásoby u dítěte s narušeným vývojem řeči v prostředí mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Developing Vocabulary in Children Suffering from Speech Development Disorder in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical - applied character. The main aim of the bachelor thesis was to propose a set of activities for the development of vocabulary in children with impaired speech development in the kindergarten environment. In the theoretical part, I defined the development of speech in children from birth to preschool age, introduced the issue of impaired communication skills, described their different types. I also characterized the vocabulary of children with impaired speech development and the possibilities of its development. In the practical part, I proposed a set of activities for vocabulary development in children with disordered speech development in the kindergarten environment, which I further implemented in the kindergarten. Based on the implementation, I evaluated the set of activities and the evaluation resulted in recommendations for practice. The set of activities is supplemented with pictorial material that I created in Canva based on inspiration. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63289
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|