Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Khan, Shakira
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53006
dc.description.abstract Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém průmyslu, brandingem, Baťovou strategií brandingu, spotřebitelským chováním mladých zákazníků a spotřebitelským chováním v Indii. Podrobněji objasňuje studijní techniky a otázky. Vnímání Bati mezi obyvateli Bombaje ve věku 20 až 30 let bylo vyhodnoceno průzkumem. Získané informace byly vyhodnoceny a byly zodpovězeny výzkumné otázky. S cílem upoutat pozornost mladých zákazníků byl na základě získaných výsledků vypracován plán rebrandingu značky.
dc.format 121 p (23500 words)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing obuvi cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject Baťa Indie cs
dc.subject mládež cs
dc.subject Bombaj cs
dc.subject Indie cs
dc.subject Footwear marketing en
dc.subject Consumer behaviour en
dc.subject Bata India en
dc.subject Youth en
dc.subject Mumbai en
dc.subject India en
dc.title Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
dc.title.alternative Attitudes of Young Consumers in Mumbai Towards the Bata Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated Consumer behaviour and consumption patterns are dynamic facets of the marketing field. In order to keep the firm viable, marketers must monitor these developments and adapt their methods appropriately. This diploma thesis aims to determine how Mumbai's youth view the Bata brand in the present day. In order to determine this, the paper delves further into marketing and the mix in the footwear industry, branding, Bata's branding strategy, consumer behaviour of young customers, and consumer behaviour in India. It elucidates the study techniques and questions in more detail. The perceptions of Bata among Mumbai residents between the ages of 20 and 30 were assessed by a survey. The acquired information was assessed and the research questions were answered. In order to attract the attention of young customers, a rebranding plan was developed for the brand based on the acquired results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketing Communication cs
dc.thesis.degree-program Marketing Communication en
dc.identifier.stag 65829
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
khan_2023_dp.pdf 3.306Mb PDF View/Open None
khan_2023_op.pdf 151.6Kb PDF View/Open None
khan_2023_vp.pdf 165.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account