Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Khan, Shakira
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53006
|
|
dc.description.abstract |
Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém průmyslu, brandingem, Baťovou strategií brandingu, spotřebitelským chováním mladých zákazníků a spotřebitelským chováním v Indii. Podrobněji objasňuje studijní techniky a otázky. Vnímání Bati mezi obyvateli Bombaje ve věku 20 až 30 let bylo vyhodnoceno průzkumem. Získané informace byly vyhodnoceny a byly zodpovězeny výzkumné otázky. S cílem upoutat pozornost mladých zákazníků byl na základě získaných výsledků vypracován plán rebrandingu značky. |
|
dc.format |
121 p (23500 words) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing obuvi
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
Baťa Indie
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
Bombaj
|
cs |
dc.subject |
Indie
|
cs |
dc.subject |
Footwear marketing
|
en |
dc.subject |
Consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
Bata India
|
en |
dc.subject |
Youth
|
en |
dc.subject |
Mumbai
|
en |
dc.subject |
India
|
en |
dc.title |
Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata |
|
dc.title.alternative |
Attitudes of Young Consumers in Mumbai Towards the Bata Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Consumer behaviour and consumption patterns are dynamic facets of the marketing field. In order to keep the firm viable, marketers must monitor these developments and adapt their methods appropriately. This diploma thesis aims to determine how Mumbai's youth view the Bata brand in the present day. In order to determine this, the paper delves further into marketing and the mix in the footwear industry, branding, Bata's branding strategy, consumer behaviour of young customers, and consumer behaviour in India. It elucidates the study techniques and questions in more detail. The perceptions of Bata among Mumbai residents between the ages of 20 and 30 were assessed by a survey. The acquired information was assessed and the research questions were answered. In order to attract the attention of young customers, a rebranding plan was developed for the brand based on the acquired results. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communication |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketing Communication |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Marketing Communication |
en |
dc.identifier.stag |
65829
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account