Sexting jako téma sociálního marketingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sexting jako téma sociálního marketingu |
Author: |
Mrázková, Mária
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem sextingu jako formy komunikace. V teoretické části je představena riziková komunikace a konkrétně pak sexting, dále je zde popsán sociální marketing a metodika práce. Praktická část popisuje vybrané organizace a kampaně, které se zabývají edukací v oblasti sextingu. Jsou zde představeny a shrnuty výsledky dotazníkového šetření a rozhovorů, které proběhly individuálně a v dyádách. Na základě získaných dat jsou doporučeny další možné kroky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53020
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account