HR marketing vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
HR marketing vybrané společnosti |
Author: |
Tomečková, Zuzana
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá náborovým marketingem a budováním značky zaměstnavatele vybrané společnosti. V práci jsou vymezeny pojmy a teoretické koncepty související s HR marketingem, značkou zaměstnavatele a vyhledáváním pracovníků. V praktické části práce je analyzován personální marketingový mix a komunikační nástroje společnosti. Součástí práce je realizace a analýza kvalitativního výzkumu s využitím metody focus group. Na základě poznatků z praktické části je zpracován návrh projektu náborové kampaně a doporučení pro zlepšení budování značky zaměstnavatele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53028
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account