[NEOBHÁJENO] Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Show full item record
No preview available
Title:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z |
Author: |
Pospíšilová, Adéla
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce definuje pojem generace Z a zabývá se analýzou nákupního rozhodování v segmentu interiérového nábytku této generace a analýzou vnímání značky TON. Pojednává o samostatném nákupním rozhodování a faktorech rozhodování o nákupu nábytku na dnešním trhu. V další části zkoumá kritéria, která rozhodují při výběru nábytku, a znalost značky. V rámci praktické části této bakalářské práce je použita jak výzkumná metoda kvalitativní - formou polostrukturovaných rozhovorů, tak metoda kvantitativní, aby bylo možno této problematice porozumět více do hloubky a tvrzení zjištěná oběma formami se navzájem podpořila. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53046
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account