Návrh na rozšíření nové výrobkové řady těstovin pro firmu BENEFIT, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na rozšíření nové výrobkové řady těstovin pro firmu BENEFIT, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Olga
dc.contributor.author Bezděk, Filip
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:05:25Z
dc.date.available 2010-07-16T11:05:25Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5306
dc.description.abstract Snahou každého podniku je dosahovat co nejlepších ekonomických výsledků. Jednou z možností jak takových výsledků dosáhnout je vhodné stanovení jednotlivých prvků marketingového mixu. Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingového mixu a jeho fungování ve firmě BENEFIT, s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o novou výrobkovou řadu. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o novou výrobkovou řadu. cs
dc.format 79 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2915131 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výrobek cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject životní cyklus výrobku cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject cena cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Product en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product lifecycle en
dc.subject place en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Návrh na rozšíření nové výrobkové řady těstovin pro firmu BENEFIT, s.r.o. cs
dc.title.alternative The proposal of an extension of a new product line of pasta for company Benefit Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Londová, Ivana
dc.date.accepted 2008-01-14
dc.description.abstract-translated The aim of every company is to achieve the best possible economic results. One of the ways of reaching this objective is good assignment of particular members of marketing mix. This bachelor thesis focuses on marketing mix analysis and its function in BENEFIT, Ltd. There was elaborated a questionnaire and performed research of customers' interest in a new product line. On the basis of the data gathered was conducted a suggestion whether the company should extend its assortment by using additional product line. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7370
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bezděk_2008_bp.pdf 2.780Mb PDF View/Open
bezděk_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
bezděk_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account