Vstup nové značky na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup nové značky na trh

Show full item record

No preview available
Title: Vstup nové značky na trh
Author: Plánková, Ingrid
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na trh, kterou v tomto případě představuje konkrétní květinářství. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, vymezení marketingových pojmů a vybrání marketingových výzkumů, které budou použity a v druhé části uvedeny do praxe. Třetí část se zabývá konkrétními nápady a doporučeními, které vzešly z marketingových výzkumů. Tyto nápady mají pomoct při získávání dalších zákazníků a také pro podpoření těch stávajících formou věrnostních programů. Cílem této práce bylo formou marketingových výzkumů zjistit, jak se podařilo nové značce uchytit se na stávajícím trhu i přes původní vyšší ceny, oproti konkurenčním značkám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53099
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
plánková_2023_dp.pdf 1.443Mb PDF View/Open None
plánková_2023_op.doc 108Kb Unknown View/Open None
plánková_2023_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account