HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty

DSpace Repository

Language: English čeština 

HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty

Show full item record

No preview available
Title: HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Author: Deml, Kateřina
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem této práce je zmapovat současnou situaci HbbTV jako reklamního formátu. Určit jeho postavení v komunikačním mixu a zhodnotit jeho postavení vůči klasickým televizním reklamám. Práce by měla ukázat, jak je tento formát vnímán zadavateli reklamy, poskytovateli reklamního prostoru a zástupci mediálních agentur. Práce si klade za úkol pomocí rozhovorů zjistit, jaké informace oslovení zástupci o tomto formátu mají, jak se o nich dozvídají a zda jsou dostatečné na to, aby byl tento formát pravidelně zařazován do komunikačního mixu spolu s ostatními mediatypy. Cílem práce je zodpovědět klíčové otázky: zda mají zadavatelé reklam dostatečné informace pro zařazení tohoto formátu, zda je možné tento formát využívat i pro výkonnostní kampaně nebo zda je HbbTV levnější alternativou televizní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53101
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
deml_2023_dp.pdf 1.623Mb PDF View/Open None
deml_2023_op.doc 127.5Kb Unknown View/Open None
deml_2023_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account