HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Show full item record
No preview available
Title:
|
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty |
Author: |
Deml, Kateřina
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Cílem této práce je zmapovat současnou situaci HbbTV jako reklamního formátu. Určit jeho postavení v komunikačním mixu a zhodnotit jeho postavení vůči klasickým televizním reklamám. Práce by měla ukázat, jak je tento formát vnímán zadavateli reklamy, poskytovateli reklamního prostoru a zástupci mediálních agentur. Práce si klade za úkol pomocí rozhovorů zjistit, jaké informace oslovení zástupci o tomto formátu mají, jak se o nich dozvídají a zda jsou dostatečné na to, aby byl tento formát pravidelně zařazován do komunikačního mixu spolu s ostatními mediatypy. Cílem práce je zodpovědět klíčové otázky: zda mají zadavatelé reklam dostatečné informace pro zařazení tohoto formátu, zda je možné tento formát využívat i pro výkonnostní kampaně nebo zda je HbbTV levnější alternativou televizní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53101
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account