Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Pifková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:33Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:33Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53115
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace kulturní organizace, konkrétně tedy divadla. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které vystihují divadlo jako celek a dále pak popisuje základy marketingu v divadelní sféře a marketingovému mixu divadla obecně. V praktické části je představeno Národní divadlo moravskoslezské a jeho publikum. Je zde také popsání marketingový mix divadla, který je zaměřen právě na mladé jsou tyto otázky analyzovány, z čehož jsou následně zformulovány pro Národní divadlo moravskoslezské doporučení k upevnění značky u mladého diváka. |
|
dc.format |
92 s. (124944 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
divadlo
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
divák
|
cs |
dc.subject |
Národní divadlo moravskoslezské
|
cs |
dc.subject |
theatre
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
National Moravian-Silesian Theatre
|
en |
dc.title |
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi |
|
dc.title.alternative |
Strengthening the Position of the Moravian-Silesian National Theater Brand Towards the Young Audience |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2023-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication of a cultural organization, specifically the theatre. The theoretical part focuses on the concepts that describe the theatre as a whole and then describes the basics of marketing in the theatre sphere and the marketing mix of the theatre in general. The practical part introduces the National Moravian-Silesian Theatre and its audience. It also describes the marketing mix of the theatre, which is aimed specifically at the young, these issues are analysed, from which recommendations are then formulated for the National Moravian-Silesian Theatre to strengthen the brand with young audiences. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65527
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account