Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"
Author: Plyusnina, Ksenia
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Předmětem studie je obraz PJSC Bank Petrohrad. Účelem práce je vyvinout program pro udržení image PJSC Bank Petrohrad. Předmětem studie je identifikovat roli PR nástrojů při vytváření pozitivního obrazu komerční organizace. Práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové části. Teoretická část práce se zabývá koncepcí a cíli marketingové komunikace, jakož i modelem prvků komunikačního procesu. Teoretická část také popisuje teoretické základy formování obrazu obchodní organizace: podstatu obrazu obchodní organizace, typy struktury obrazu organizace, nástroje pro styk s veřejností při formování obrazu a Specifika formování obrazu v bankovním sektoru. Praktická část je věnována vývoji programu pro zachování image PJSC Bank Petrohrad. Část představuje praktickou část: stručný popis studované organizace, organizační strukturu, analýzu image organizace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, aplikované metody sociologického výzkumu a vypracoval program pro udržení image společnosti. Praktická část také popisuje teoretické základy metod primárního výzkumu a výsledky jejich aplikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53120
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communications


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
plyusnina_2023_dp.pdf 2.771Mb PDF View/Open None
plyusnina_2023_op.pdf 164.6Kb PDF View/Open None
plyusnina_2023_vp.pdf 159.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account