MoŽnosti rozvoje receptivnÍ oblasti ŘeČi a jazyka u dĚtÍ pŘedŠkolnÍho vĚku

DSpace Repository

Language: English čeština 

MoŽnosti rozvoje receptivnÍ oblasti ŘeČi a jazyka u dĚtÍ pŘedŠkolnÍho vĚku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Žáková, Iva
dc.contributor.author Turková, Pavla
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53209
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o rozvoji receptivní oblasti řeči a jazyka u dětí předškolního věku v mateřské škole. Teoretická část se zabývá charakteristikou jazyka a řeči u dětí, vývojem řeči, popisem receptivní složky a možnostmi rozvoje receptivní oblasti řeči a jazyka u dětí v mateřské škole. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu s metodou polostrukturovaného interview s učitelkami mateřských škol. Cílem práce je analyzovat, jaké specifické postupy a metody používají učitelky pro rozvoj podpory řeči a jazyka u dětí v mateřské škole v receptivní oblasti.
dc.format 58 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject jazyk cs
dc.subject řeč cs
dc.subject receptivní oblast cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject language en
dc.subject speech en
dc.subject receptive field en
dc.subject preschool age en
dc.title MoŽnosti rozvoje receptivnÍ oblasti ŘeČi a jazyka u dĚtÍ pŘedŠkolnÍho vĚku
dc.title.alternative Developing the Receptive Language Skills in Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fasnerová, Martina
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis discusses the development of the receptive area of speech and language in children of preschool age in kindergarten. The theoretical part deals with the characteristics of language and speech in children, the development of speech, a description of the receptive component of speech and the possibilities of developing the receptive area of speech and language in children in kindergarten. In the practical part, the results of qualitatively oriented research with the method of semi-structured interviews with kindergarten teachers are presented. The goal of the work is to analyze what specific procedures and methods are used by teachers for the development of speech and language support for children in kindergarten in the receptive area.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63362
dc.date.submitted 2023-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
turková_2023_dp.pdf 1.232Mb PDF View/Open None
turková_2023_op.docx 25.45Kb Unknown View/Open None
turková_2023_vp.docx 25.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account