dc.contributor.advisor |
Tirpáková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Tomiczková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:38Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:38Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53216
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko - aplikačního charakteru a zaměřuje se na rozvoj kombinatorického myšlení dětí v podmínkách mateřské školy. Práce je koncipována do dvou částí, a to teoretické a praktické. Cílem teoretické části je vytvořit teoretická východiska pro rozvoj kombinatorického myšlení dětí. Cílem praktické části bakalářské práce je navrhnout aktivity vhodné pro rozvoj předmatematických představ dětí z oblasti kombinatoriky, realizovat je ve vybrané mateřské škole a ověřit účinnost souboru aktivit. Závěrem budou vydána doporučení pro efektivní rozvoj kombinatorického myšlení dětí předškolního věku. |
|
dc.format |
76 s. (121 335 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kognitivní vývoj
|
cs |
dc.subject |
kombinatorická úloha
|
cs |
dc.subject |
konstruktivistický přístup ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
matematická pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
cognitive development
|
en |
dc.subject |
combinatorial problem
|
en |
dc.subject |
pre-math concepts
|
en |
dc.subject |
mathematical pre-literacy
|
en |
dc.title |
Rozvoj kombinatorického myšlení v podmínkách mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Development of Combinatorial Thinking in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2023-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is of a theoretical and applied nature and focuses on the development of children's combinatorial thinking in the conditions of a kindergarten. It is composed of two sections, theorethical and applicational. The aim of the theoretical part is to create theoretical foundations for the development of children's combinatorial thinking. The aim of the practical part of the bachelor's thesis is to design activities suitable for the development of pre-mathematical concepts in combinatorics for children, implement them in a selected kindergarten, verify the effectiveness of the activity set and create an evaluation. In conclusion, recommendations will be issued for effective development of combinatorial thinking of preschool children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63361
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|