Využívání moderních technologií a vnímání jejich rizik dětmi mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání moderních technologií a vnímání jejich rizik dětmi mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Adamec, Vladimír
dc.contributor.author Landa, Marek
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:39Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:39Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53230
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na děti mladšího školního věku, jak vnímají rizika nejčastěji využívaných moderních technologií. Cílem je toto vnímání rizik zhodnotit a navrhnout vhodné řešení. Teoretická část se zabývá nejvyužívanějšími technologiemi a vnímáním dětí mladšího školního věku. Praktická část využívá metodu polostrukturovaného rozhovoru k následné analýze dat pomocí kódování, jehož výsledkem je zakotvená teorie. Na základě získaných výsledků tvoří návrhová část nástěnnou příručku s šesti graficky zpracovanými riziky pro první stupeň základní školy. Účelem tohoto projektu je podpořit vnímání rizik u všech dětí mladšího školního věku. Příručka zároveň slouží k preventivním účelům do budoucích let dětí, kdy se s riziky moderních technologií mohou setkat ve větší míře.
dc.format 51 s. (105 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Děti cs
dc.subject riziko cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject technologie cs
dc.subject telefon cs
dc.subject Children en
dc.subject Risk en
dc.subject Perception en
dc.subject Technology en
dc.subject Phone en
dc.title Využívání moderních technologií a vnímání jejich rizik dětmi mladšího školního věku
dc.title.alternative Use of Modern Technologies and Risk Perception of Younger School-Age Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hoke, Eva
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on children of younger school age, how they perceive the risks of the most commonly used modern technologies. The aim is to evaluate this risk perception and propose appropriate solutions. The theoretical part deals with the most used technologies and the perception of younger school-age children. The practical part uses a semi-structured interview method to then analyse the data through coding, resulting in an embedded theory. Based on the results, the design part forms a design guide with six graphic risk assessments for the first year of primary school. The purpose of this project is to promote risk perception in all younger school-age children. The handbook also serves a preventive purpose for the future years of children, when they may encounter the risks of modern technology to a greater extent.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Rizikové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Bezpečnost společnosti cs
dc.identifier.stag 64349
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
landa_2023_dp.pdf 2.236Mb PDF View/Open None
landa_2023_op.pdf 174.5Kb PDF View/Open None
landa_2023_vp.pdf 253.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account