Využívání moderních technologií a vnímání jejich rizik dětmi mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Adamec, Vladimír
|
|
dc.contributor.author |
Landa, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:39Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:39Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53230
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na děti mladšího školního věku, jak vnímají rizika nejčastěji využívaných moderních technologií. Cílem je toto vnímání rizik zhodnotit a navrhnout vhodné řešení. Teoretická část se zabývá nejvyužívanějšími technologiemi a vnímáním dětí mladšího školního věku. Praktická část využívá metodu polostrukturovaného rozhovoru k následné analýze dat pomocí kódování, jehož výsledkem je zakotvená teorie. Na základě získaných výsledků tvoří návrhová část nástěnnou příručku s šesti graficky zpracovanými riziky pro první stupeň základní školy. Účelem tohoto projektu je podpořit vnímání rizik u všech dětí mladšího školního věku. Příručka zároveň slouží k preventivním účelům do budoucích let dětí, kdy se s riziky moderních technologií mohou setkat ve větší míře. |
|
dc.format |
51 s. (105 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Děti
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
technologie
|
cs |
dc.subject |
telefon
|
cs |
dc.subject |
Children
|
en |
dc.subject |
Risk
|
en |
dc.subject |
Perception
|
en |
dc.subject |
Technology
|
en |
dc.subject |
Phone
|
en |
dc.title |
Využívání moderních technologií a vnímání jejich rizik dětmi mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Use of Modern Technologies and Risk Perception of Younger School-Age Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hoke, Eva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on children of younger school age, how they perceive the risks of the most commonly used modern technologies. The aim is to evaluate this risk perception and propose appropriate solutions. The theoretical part deals with the most used technologies and the perception of younger school-age children. The practical part uses a semi-structured interview method to then analyse the data through coding, resulting in an embedded theory. Based on the results, the design part forms a design guide with six graphic risk assessments for the first year of primary school. The purpose of this project is to promote risk perception in all younger school-age children. The handbook also serves a preventive purpose for the future years of children, when they may encounter the risks of modern technology to a greater extent. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Rizikové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Bezpečnost společnosti |
cs |
dc.identifier.stag |
64349
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account